2012年11月29日星期四

劉松仁連環怒摑王浩信13巴

劉松仁怒摑王浩信:王浩信前晚在劇集《名媛望族》中被飾演其父親的劉松仁連環怒摑13巴,遭網友質疑劇情不合理及造假。王浩信昨日接受電話訪問時表示:「係真打o架!松哥巴巴有力,打到我個口都痹,不過當時我好入戲唔覺痛,事後先發現塊面腫咗!」不過他說松哥是其偶像,室內設計所以享受被摑,更預告之後有場遭人勁摑的戲份。至於王浩信老婆陳自瑤表示雖然有少少肉赤,但明白是劇情需要。

劉松仁怒摑王浩信

前日《名媛望族》劉松仁狂摑「signal王」王浩信13巴,親者痛仇者快,王浩信嘅fans自然痛入心,但唔少人又拍爛手掌嗌「爽」,有多手網民將連摑13巴呢場戲狂loop,由19秒拉長至1分39秒……網民將條片無論聲同畫面都「反轉再反轉」,裝修設計令松哥變成乒乓球好手咁,左右手反手都發到拍;特別係聲拉長縮短行快行慢,甚至reverse處理,聽聽吓松哥好似變咗講日文甚至粗口咁,而且太暴力,要家長指引,所以條link,都係自己搵吧啦。

劉松仁怒摑王浩信

被偶像狂摑也開心,王浩信︰覺得好榮幸

王浩信(Vincent)在台慶劇《名媛望族》中,飾演滑頭的鍾家二少爺「鍾啟燁」,火鍋雖然戲份未及劉松仁和馬國明,但一場被摑戲份,卻成功引起網友注意。日前Vincent接受本報記者訪問,談到這場戲他亦相當難忘,但他未有不快反而興奮,因摑他的正是偶像劉松仁,就算被摑也感榮幸。

王浩信(Vincent)被松哥掌摑的一場戲,雖然要在20集才出街,但早前播出的宣傳片已成為亮點,網友已有激烈討論,更有網友細心數過Vincent足足被摑了11巴,裝修亦大讚他這場戲和松哥都演得出色。

被松哥的話感動

對於網友支持,Vincent大感欣慰,「未出街大家已經咁留意,真係估唔到,我都無數過摑鰦幾多下,佢懐竟然咁細心,真係好厲害。」Vincent當日拍攝雖然被松哥摑到面腫,但卻感到很榮幸,「我睇《大時代》時,已經封鰦松哥做偶像,今次有機會合作已經好開心,畀佢摑都係我榮幸鈬!」

更令Vincent感動的,是松哥的一番話,「鰟日一拍完,松哥即刻攬住我話Good show,我覺得好溫馨好窩心,本身喊緊聽完更加喊到收唔到聲,要好耐先至可以平復到心情,髮型設計後尾松哥仲同我講,佢識氣功所以已經就鰦力,唔係我一定受傷,佢真係個好好鮋前輩,同佢合作實學到№。」

沒有留言:

發佈留言